REGULAMINY – VOUCHERA I SKLEPU INTERNETOWEGO REGULAMIN – VOUCHER
I. Definicje
I. Użyte w Regulaminie terminy mają następujące znaczenie:
1. Sprzedawca – Wojciech Korpusik – Fotograf,
2. Nabywca – osoba kupująca Voucher,
3. Obdarowany – osoba, dla któ rej Voucher jest przeznaczony, uprawniona do jego realizacji, 4.
Voucher – karta podarunkowa,
5. Sesja fotograficzna – usługa, do któ rej otrzymania uprawia nabycie Vouchera.
6. Organizator – Sesji fotograficznej jest WUKAFOLK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ
ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą przy ul. Staromiejskiej 6/10D, 40-013 Katowice (śląskie),
KRS 0001077513
II. Zakup Vouchera
1. Zakupu Vouchera można dokonać osobiście poprzez zakładkę „Sklep” na stronie internetowej
www.wukafolk.pl.
2. Wartość/cena Vouchera to wartość wybranej Sesji fotograficznej wymienionej na Voucherze.
3. Nabywca otrzymuje Voucher w postaci ozdobnej karty z nazwą Sesji fotograficznej, numerem
referencyjnym i danymi kontaktowymi Sprzedawcy.
4. Nabywca ponosi koszty wysyłki Vouchera na wskazany przez siebie adres na terenie Polski.
5. Ważność Vouchera wynosi 12 miesięcy od dnia zakupu przez Nabywcę.
6. Miesiąc i rok zakupu zawarte są w numerze referencyjnym Vouchera.
7. Ważność Vouchera nie jest przedłużana.
8. Nabywca przekazuje nieodpłatnie Voucher dowolnemu Obdarowanemu lub może z
niego skorzystać osobiście.
9. Voucher nie może być przedmiotem obrotu, odsprzedaży lub wymiany na gotó wkę.
10. W przypadku niewykorzystania Vouchera zaró wno Nabywcy jak i Obdarowanemu
nie przysługuje zwrot kosztó w.
11. Sprzedawca wystawia faktury VAT. Chęć otrzymania faktury VAT należy zgłosić wraz z
zakupem Vouchera.
III. Realizacja Vouchera
1. Voucher uprawnia do wzięcia udziału w Sesji fotograficznej określonej przy jego zakupie,
wymienionej na Voucherze, któ rej warunki i zakres (jeden z pakietó w lub ustalenia
indywidualne) został opisany i przekazany Nabywcy drogą elektroniczną.
2. Sesja fotograficzna musi odbyć się w czasie ważności Vouchera.
3. Obdarowany powinien umówić się na Sesję fotograficzną drogą e-
mailową ze Sprzedawcą, podając jednocześnie swoje dane kontaktowe, numer telefonu, numer
referencyjny Vouchera oraz imię i nazwisko Nabywcy.
4. Potwierdzenia umó wienia Sesji fotograficznej zostanie wysłane do Obdarowanego
za pośrednictwem wskazanego przez niego adresu e-mail.
5. W celu wybrania dogodnego terminu zaleca się rezerwację Sesji fotograficznej z
minimum miesięcznym wyprzedzeniem.6. Obdarowany ustala termin Sesji fotograficznej w porozumieniu ze Sprzedawcą,
wybierając termin wśró d dostępnych, wolnych terminó w Sprzedawcy.
7. Realizacja Sesji Fotograficznej może odbyć się w dniach od poniedziałku do piątku w
godzinach od 9:00 do 16:00. W uzasadnionych przypadkach Sprzedawca może wyrazić zgodę na
inne godziny i dni realizacji Sesji fotograficznej.
8. Sprzedający zastrzega sobie prawo do przesunięcia Sesji fotograficznej bez konsekwencji w
przypadku choroby, niekorzystnych warunkó w pogodowych lub innych przypadkó w losowych.
9. W przypadku zdarzeń losowych (niezależnych od Obdarowanego) możliwość zmiany
terminu będzie ustalana indywidualnie.
10. Termin sesji może zostać zmieniony po wcześniejszym uzgodnieniu, jednak nie pó źniej niż 3
dni przed datą wykonania usługi.
11. Na Sesję fotograficzną należy przyjść punktualnie, wliczając czas na odpowiednie
przygotowanie się do Sesji, zgodnie z wybranym pakietem (np. przebranie się w stró j ludowy
lub przygotowanie makijażu przez Make Up Artist).
12. Obdarowany korzysta z otrzymanej Sesji fotograficznej, któ rej warunki i
zakres został opisany Nabywcy oraz Obdarowanemu.
13. Obdarowanemu przysługuje prawo dobrania dodatkowych usług,
ujęć lub przedłużenia trwania Sesji fotograficznej za dodatkową opłatą
ustaloną ze Sprzedawcą. Zmiana lub poszerzenie zakresu usługi odbywa się za zgodą i w
porozumieniu ze Sprzedawcą.
14. Obdarowany wyraża zgodę na wykorzystanie zdjęć wykonanych w ramach
Sesji fotograficznej w portfolio, w szczegó lności na jego stronie internetowej www.wukafolk.pl
oraz stronach i profilach wspierających działalność Sprzedawcy i z
tego tytułu w przyszłości nie będzie przedstawiał żadnych roszczeń finansowych.
15. Niepojawienie się na sesji oraz brak informacji o tym fakcie traktowane jest jako
wykorzystany Voucher.
IV. Przekazanie wykonanych fotografii
1.Czas oczekiwania na fotografie to 30 dni roboczych od daty wykonania sesji.
2. Fotografie otrzymuje w formie cyfrowej oraz drukowanej (zależnie od pakietu).
3. Nabywca oraz Obdarowany zobowiązani są do zapoznania się z portfolio Sprzedającego oraz
jego stylem obró bki zdjęć. Nabywca i Obdarowany nie mogą oczekiwać
od Sprzedającego wykonania dzieła niezgodnego z jego poczuciem estetyki oraz niezgodnego z
charakterystycznym dla Sprzedającego stylem. W związku z powyższym nie
ma możliwości dokonania reklamacji ujęć na podstawie wyżej wskazanych aspektó w.
4. Sprzedający nie oddaje zdjęć surowych/nieobrobionych. Istnieje możliwość dokupienia
dodatkowych ujęć z sesji, zgodnie z aktualnym cennikiem.
5. Sprzedający przetrzymuje wszystkie zdjęcia na dysku przez 3 miesiące od oddania
gotowych zdjęć, czyli realizacji zamó wienia. Po tym czasie są nieodwracalnie usuwane
z dysku, nie ma możliwości ich odzyskania ani dokupienia dodatkowych ujęć
z Sesji fotograficznej.
V. Postanowienia końcowe
1. Zakup Vouchera jest ró wnoznaczny z akceptacją Regulaminu.
2. Nabywca oświadcza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem, rozumie jego treść, nie wnosido niego żadnych zastrzeżeń i zobowiązuje się go przestrzegać.
3. W sprawach nieobjętych Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz
Prawa Autorskiego.
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
I. Definicje
1. Sklep internetowy www.wukafolk.pl dostępny pod adresem internetowym
www.wukafolk.pl,
2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zaró wno do Konsumentó w, jak i do Przedsiębiorcó w
korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i
tryb zawierania Umó w Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
3. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu,
któ rej przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
4. Sprzedawca – Wojciech Korpusik – Fotograf,
5. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupó w za pośrednictwem Sklepu.
6. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą
prawną, któ rej odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu
działalność gospodarczą, któ ra korzysta ze Sklepu.
8. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach
zorganizowanego systemu zawierania umó w na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej
fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środkó w
porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
9. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
10. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamó wienia
i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktó w
ze Sprzedawcą.
11. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający
złożenie Zamó wienia, w szczegó lności poprzez dodanie Produktó w do Koszyka
oraz określenie warunkó w Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
12. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w któ rym widoczne są wybrane
przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych
Zamó wienia, w szczegó lności ilości produktó w.
13. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem
Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
14. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta
między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę
Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie
usług i umowę o dzieło.
II. Kontakt ze Sklepem
1. Adres Sprzedawcy: ul. Staromiejskiej 6/10D, 40-013 Katowice (śląskie), KRS 0001077513
2. Adres e-mail Sprzedawcy: korpusikwojtek@icloud.com
3. Numer telefonu Sprzedawcy: 888-118-3954. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresó w i numeró w telefonó w
podanych w niniejszym punkcie.
III. Wymagania techniczne
1. Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania
zamó wień na Produkty, niezbędne są:
a. urządzenie koń cowe z dostępem do sieci Internet
b. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
IV. Informacje ogólne
1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie
ponosi odpowiedzialności za zakłó cenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu
spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osó b trzecich
lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamó wień przez
Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest przez
podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamó wienia
bez zakładania Konta.
3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto.
4. Na koń cową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz
koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o któ rej Klient jest
informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamó wienia, w tym także w
chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
5. Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie
oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości koń cowej (ostatecznej) ceny, informacja o
sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za transport,
dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana w Sklepie w opisie
Produktu.
V. Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamó wienia należy:
1. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamó wienia, a następnie kliknąć przycisk „Do
koszyka” (lub ró wnoznaczny);
2. wypełnić Formularz zamó wienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamó wienia oraz adresu,
na któ ry ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposó b dostarczenia
Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamó wienia;
3. kliknąć przycisk „Zamawiam i płacę”;
4. wybrać jeden z dostępnych sposobó w płatności i w zależności od sposobu płatności.
VI. Oferowane metody dostawy oraz płatności
1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamó wionego Produktu:
a. Przesyłka pocztowa, płatność z gó ry;
b. Przesyłka InPost, płatność z gó ry.
2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
d. Płatności elektroniczne,e. Płatność kartą płatniczą.
3. Szczegó łowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności
znajdują się za stronach Sklepu.
VII. Wykonanie umowy sprzedaży
1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po
uprzednim złożeniu zamó wienia w Sklepie internetowym.
2. Po złożeniu Zamó wienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie
oraz jednocześnie przyjmuje Zamó wienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamó wienia i
jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez
Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamó wienia
adres poczty elektronicznej Klienta, któ ra zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o
otrzymaniu Zamó wienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia
Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e- mail zostaje
zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
3. W przypadku wyboru przez Klienta:
a. płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą
płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności od razu.
4. Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie
(z zastrzeżeniem ustępu 5 niniejszego paragrafu), w sposó b wybrany przez Klienta
podczas składania Zamó wienia.
5. W przypadku zamó wienia Produktó w o ró żnych terminach dostawy –
przedsprzedaże, terminem dostawy jest data widniejąca przy produkcie
6. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposó b:
a. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne
lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
7. W przypadku zamó wienia Produktó w o ró żnych terminach gotowości do odbioru,
terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin.
8. Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta
liczy się w następujący sposó b:
a. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne
lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
b. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu gotó wką przy odbiorze osobistym – od dnia
zawarcia Umowy Sprzedaży.
9. Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski.
10. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie
i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi w trakcie składania Zamó wienia, w tym także w
chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
VIII. Prawo odstąpienia od umowy
1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek
przyczyny.
2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi
lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
3. W przypadku Umowy, któ ra obejmuje wiele Produktó w, któ re są dostarczane osobno,
partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partiilub części.
4. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od
Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez
Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
6. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, bądź drogą
elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie
oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy – dane kontaktowe Sprzedawcy zostały
określone w § 3. 7. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą
elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta
adres e-
mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
IX. Skutki odstąpienia od Umowy
a. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
b. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca
Konsumentowi niezwłocznie, nie pó źniej niż w terminie 14 dni od dnia
otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez
niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych
kosztó w wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż
najtań szy zwykły sposó b dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę. c.
Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych
metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji,
chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, któ re nie będzie się wiązało dla
niego z żadnymi kosztami.
d. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z
powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, któ re
zdarzenie nastąpi wcześniej.
e. Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym
Regulaminie niezwłocznie, nie pó źniej niż 14 dni od dnia, w któ rym poinformował
Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie
zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
f. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu
Produktu, jeśli ze względu na swó j charakter Produkt ten nie mó gł
zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
g. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z
niego w sposó b inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania
Produktu.
9. W przypadku, gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać
odesłany w zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu
Produktu, będzie się znajdować w opisie Produktu w Sklepie.
10. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w
odniesieniu do Umowy:
a. w któ rej przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,
wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego
zindywidualizowanych potrzeb,
b. w któ rej przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu,któ rej po otwarciu opakowania nie można zwró cić ze względu na ochronę zdrowia lub
ze względó w higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
c. w któ re przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca kró tki
termin przydatności do użycia,
d. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną
zgodą Konsumenta, któ ry został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia,
że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,
e. w któ rym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad któ rym
Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i któ re mogą wystąpić przed upływem terminu
do odstąpienia od Umowy,
f. w któ rej przedmiotem świadczenia są rzeczy, któ re po dostarczeniu, ze względu na swó j
charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
g. w któ rej przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy
komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte
po dostarczeniu,
h. o dostarczanie dziennikó w, periodykó w lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
i. o dostarczenie treści cyfrowych, któ re nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli
spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu
do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie
prawa odstąpienia od Umowy.
X. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1. Szczegó łowe informacje dotyczące możliwości skorzystania
przez Konsumenta z pozasądowych sposobó w rozpatrywania reklamacji i
dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na
stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzecznikó w konsumentó w,
organizacji społecznych, do któ rych zadań statutowych należy ochrona konsumentó w,
Wojewó dzkich Inspektorató w Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami
internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentó w:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania
z pozasądowych sposobó w rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń :
a. Konsument uprawniony jest do zwró cenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego,
o któ rym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014
r. poz. 148 z pó źn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej
ze Sprzedawcą.
b. Konsument uprawniony jest do zwró cenia się do wojewó dzkiego inspektora Inspekcji
Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z
2014 r. poz. 148 z pó źn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie
polubownego zakoń czenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
c. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim
a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika
konsumentó w lub organizacji społecznej, do któ rej zadań statutowych należy ochrona
konsumentó w (m.in. Federacja Konsumentó w, Stowarzyszenie Konsumentó w Polskich).XI. Dane osobowe w Sklepie internetowym
1. Administratorem danych osobowych Klientó w zbieranych za pośrednictwem Sklepu
internetowego jest Sprzedawca.
2. Dane osobowe Klientó w zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu
internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę
– także w celu marketingowym.
3. Odbiorcami danych osobowych Klientó w Sklepu internetowego mogą być:
a. W przypadku Klienta, któ ry korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką
pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta
wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie
Administratora.
b. W przypadku Klienta, któ ry korzysta w Sklepie internetowym ze
sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane
osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie
internetowym.
4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w
Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje
brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
XII. Postanowienia koń cowe
1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn
to jest: zmiany przepisó w prawa, zmiany sposobó w płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te
zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie
Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie
powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczegó lności: Kodeksu cywilnego;
ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustaw